Dedicated to quality, Sincere service

Avantages du routeur MiCaxCNC dans l'industrie des murs rideaux en aluminium

In l'industria di trasfurmazioni di muru di cortina d'aluminiu, i pannelli compositi d'aluminiu è i pannelli compositi d'aluminiu sò generalmente richiesti per esse slotted, drilled and cut.

I seguenti prublemi sò spessu scontri:

Fogli d'aluminiu cù bave, scorie pendenti è bordi tagliati unsmooth

Scarsa evacuazione di chip in u pannellu compositu d'aluminiu

Poveru cunniscenza di a prufundità di slotting

Trattamentu troppu inefficace

图片1

Router MiCaxCNC, chì risolve questi prublemi una volta per tutte:

1. Cut efficace è lisu senza burrs

2. slotting precisa in u locu, senza residu

3. Formazione di stallazione libera, senza preoccupazioni

双横梁2

A squadra MiCax, cù più di 20 anni di sperienza in a lavorazione CNC di l'aluminiu, plastiche di ingegneria, materiali isolanti è pezzi compositi, hà combinatu tecnulugia avanzata da l'Europa è i Stati Uniti per creà u router CNC MiCax.Cumminendu tecnulugia avanzata da l'Europa è i Stati Uniti, u router CNC MiCax hè una macchina chì combina alta precisione, qualità, stabilità è durabilità cù un eccellente rapportu prezzu / prestazione.Soluzioni persunalizati sò dispunibili.

U prezzu hè determinatu da u valore, MiCax, una scelta megliu per i clienti in l'industria di machining CNC.

Settori d'applicazione: apparecchiature PCB, equipaghji semiconduttori, equipaghji fotovoltaici, prutezzione ambientale / anti-corrosione / attrezzature di trattamentu d'acqua, equipaghji di filtri presse, equipaghji medicali, machini alimentari, barche, veiculi speciali, aerospaziali, veiculi ferroviari, equipaggiu d'automatizazione, equipamentu medicale, laboratoriu. equipaggiu, trasformatori speciali è altri prucessi.

Materiali trasfurmati: aluminiu (alluminiu, aluminium), plastiche di ingegneria (PP, PVC, CPVC) materiali isolanti (carton laminatu, pannelli di legnu laminatu), materiali cumposti (fibra di carbone, aramide), etc.

I machini MiCax sò carattarizati da alta efficienza, alta precisione, stabilità, durabilità è bordi tagliati lisci, senza bavature.Diverse larghezze di dimensioni ponu esse persunalizate.U puntu di partenza hè di risolve i bisogni di u cliente è di purtà una sperienza di taglio di qualità è di qualità.

9


Tempu di Postu: Feb-16-2022