Dedicated to quality, Sincere service

I vantaghji di u router CNC MiCax paragunatu à i picculi centri di machinazione CNC cunvinziunali in u campu di a machinazione di cumpunenti

Parechji utilizatori utilizanu u centru di machining CNC tradiziunale per machinà pezzi d'aluminiu è plasticu, chì sò carattarizati da bassa velocità di spindle, alta precisione di machining, longhi tempi di machining è bassa velocità di machining.U metudu di clamping hè basatu annantu à una platina manuale, è se a parte hè machinata per un bellu pezzu, u tempu di clamping hè insignificante in questu casu in relazione à u tempu di machining.Stu equipamentu seria adattatu.

MX3116

Tuttavia, quandu si tratta di brevi tempi di trasfurmazioni o di pezzi grossi, u tempu passatu nantu à u scaricamentu, a carica è a scaricamentu di a lamiera è a serratura di e parti hè significativamente più altu ch'è u tempu di produzzione attuale di a macchina, chì risulta in una produttività estremamente bassa di a macchina.U router CNC MiCax hè a suluzione perfetta à stu prublema.

U router CNC MiCax hè dotatu di una tavola di vacuum, chì rende faciule è veloce di riparà i platti, chì permette a machinazione di platti cumpleti, platti multistrati è nesting automaticu di risparmiu di materiale, etc. Comparatu à i centri di machining CNC tradiziunali, induve i pezzi anu da esse tagliati è machinati prima, u router CNC MiCax elimina l'operazioni manuali di tempu è di travagliu intensivi, cum'è u tagliu è u serramentu di i pezzi.U router CNC MiCax pò ancu salvà materiale eliminendu a necessità di operazioni manuali cum'è u tagliu è u clamping.

À a dumanda, u router CNC MiCax pò ancu esse equipatu di un sistema di rimozione di chip altamente efficiente chì pò aspirà a maiò parte di i chip da u prucessu.Questu risponde à i requisiti naziunali per a prutezzione di l'ambiente.

U cunsigliu di a squadra MiCax à i clienti hè di selezziunà l'equipaggiu ghjusta per i so bisogni è u posizionamentu, osservà a precisione, a fluidità di i bordi tagliati, l'efficienza di trasfurmazioni, a stabilità di l'equipaggiu è i casi di i clienti esistenti.

A squadra MiCax, cù più di 20 anni di sperienza in a lavorazione CNC di l'aluminiu, plastiche di ingegneria, materiali isolanti è pezzi compositi, hà combinatu tecnulugia avanzata da l'Europa è i Stati Uniti per creà u router CNC MiCax.Cumminendu tecnulugia avanzata da l'Europa è i Stati Uniti, u router CNC MiCax hè una macchina chì combina alta precisione, qualità, stabilità è durabilità cù un eccellente rapportu prezzu / prestazione.Soluzioni persunalizati sò dispunibili.

U prezzu hè determinatu da u valore, MiCax, una scelta megliu per i clienti in l'industria di machining CNC.

Settori d'applicazione: apparecchiature PCB, equipaghji semiconduttori, equipaghji fotovoltaici, prutezzione ambientale / anti-corrosione / attrezzature di trattamentu d'acqua, equipaghji di filtri presse, equipaghji medicali, machini alimentari, barche, veiculi speciali, aerospaziali, veiculi ferroviari, equipaggiu d'automatizazione, equipamentu medicale, laboratoriu. equipaggiu, trasformatori speciali è altri prucessi.

Materiali trasfurmati: aluminiu (alluminiu, aluminium), plastiche di ingegneria (PP, PVC, CPVC) materiali isolanti (carton laminatu, pannelli di legnu laminatu), materiali cumposti (fibra di carbone, aramide), etc.

I machini MiCax sò carattarizati da alta efficienza, alta precisione, stabilità, durabilità è bordi tagliati lisci, senza bavature.Diverse larghezze di dimensioni ponu esse persunalizate.U puntu di partenza hè di risolve i bisogni di u cliente è di purtà una sperienza di taglio di qualità è di qualità.


Tempu di Postu: 24-Mar-2022