Dedicated to quality, Sincere service

U router MiCaxCNC hè a prima scelta per l'undercutting di fogli d'aluminiu di grande furmatu

L'undercutting di foglia d'aluminiu hè u prucessu di taglià una certa forma da una foglia sana di materiale d'aluminiu.Hè largamente utilizatu in industrii cum'è l'aviazione, u trasportu ferroviariu, i battelli è i veiculi speciali;

Blanking ad alta velocità di piastra d'aluminiu internu di 100 mm di spessore - MiCaxCNC Router hè preferitu.Hè un router CNC ad alta velocità chì integra taglio, fresatura, scultura, perforazione è scanalatura.U router CNC MiCax hà e caratteristiche di alta efficienza è precisione, chì hè amatu da l'imprese di machinazione CNC di piastra d'aluminiu è cunnisciuti cum'è esperti di taglio CNC.

U router CNC MiCax hè fattu di un quadru d'acciaio è hà una vitezza di idle di 45 m / min è una velocità di taglio massima di 30 m / min.U spindle hè un spindle elettricu 11KW 24,000rpm raffreddatu à l'oliu cù una custruzzione compatta, alta efficienza, pocu rumore è vibrazione bassa.

Router CNC MiCax per u taglio di fogli d'aluminiu in l'industria aerospaziale per u tagliu di fogli d'aluminiu spessi

MICAX GRANDE ZONA CN (3)

Fogli d'aluminiu grossu (spessore da 5 à 100 mm o menu) sò sempre stati una sfida à processà.Comu tutti sapemu, l'appiecazione di platti di lega d'aluminiu, in particulare di platti d'aluminiu grossi, in strutture di l'aeronautica hè diventata sempre più diffusa, è e strutture novi cum'è frames integrali è travi sò stati aduttati in grande quantità in u sviluppu di diversi tipi di aerei. in Cina.Ma a maiò parte di l'imprese di l'aviazione domestica per u sottucutting di piastra d'aluminiu grossu utilizanu basicamente u metudu ordinariu, vale à dì, perforazione, bordu di piallatura, fresatura o utilizendu una fresa CNC avanzata, a so efficienza tecnica è ecunomica hè bassa.In ordine per risolve u prublema di piastra d'aluminiu spessa undercutting, a nostra cumpagnia hà sviluppatu successu una macchina undercutting high-vitezza per i piatti d'aluminiu grossu.

MICAX GRANDE ZONA CN (7)

MiCax hè una nova generazione di l'equipaggiu di machining cù una precisione di posizionamentu ripetibile di ± 0,05 mm, taglienti lisci è senza bavature, senza bisognu di macinazione è trasfurmazioni secondarie, formate una volta, tagliu di cullizzioni di più di 95%, pò esse persunalizatu. secondu i bisogni di i clienti;

Shanghai Dindi CNC Equipment Co., Ltd. hè una impresa high-tech chì introduce a tecnulugia avanzata da l'Europa è i Stati Uniti è integra u sviluppu, a produzzione è a vendita di router CNC d'altu rendiment sottu a marca MiCax.

A squadra hà più di 20 anni di sperienza in l'industria CNC, furnisce soluzioni unificate per a trasfurmazioni di l'aluminiu, plastica ingegneria, materiali isolanti è fogli compositi.

Cù u scopu di pruduce un router CNC di qualità industriale, affidabile è rentabile.

Trattamentu di l'imaghjini di u casu di u cliente

10


Tempu di post: Apr-19-2022