Dedicated to quality, Sincere service

Chì sò i vantaghji specifichi di u router MiCaxCNC?

1. Strumenta di machina d'alta precisione + prucessu di taglio à friddu, per assicurà un tagliu di tagliu liscio senza burr

L'alta precisione di a macchina è l'alta velocità di u prucessu di taglio à friddu impediscenu chì u tagliu di u tagliu ùn sia liscia è sbavature causate da u travagliu caldu o prublemi di precisione di a macchina.

2. Tagliu, fresatura, sboccatura è perforazione di pannelli d'aluminiu in una sola operazione, alta efficienza generale

U laser ùn pò micca processà pannelli cumposti d'aluminiu è ùn pò micca compie u prucessu di slotting.

3. Eccellente valore per i soldi

Comparatu à e macchine laser, chì ponu costà centinaie di millaie di dollari o più di un milione, i dispositi MiCax sò stunningly price.

4. Prestazione stabile

Ereditatu da a tecnulugia avanzata in Europa è i Stati Uniti, guasi 20 anni di pruduzzione industriale è sperienza di trasfurmazioni.

Cù parechji tistimunianzi di i clienti

A squadra MiCax, cù più di 20 anni di sperienza in a lavorazione CNC di l'aluminiu, plastiche di ingegneria, materiali isolanti è pezzi compositi, hà combinatu tecnulugia avanzata da l'Europa è i Stati Uniti per creà u router CNC MiCax.Cumminendu tecnulugia avanzata da l'Europa è i Stati Uniti, u router CNC MiCax hè una macchina chì combina alta precisione, qualità, stabilità è durabilità cù un eccellente rapportu prezzu / prestazione.Soluzioni persunalizati sò dispunibili.

U prezzu hè determinatu da u valore, MiCax, una scelta megliu per i clienti in l'industria di machining CNC.

Settori d'applicazione: apparecchiature PCB, equipaghji semiconduttori, equipaghji fotovoltaici, prutezzione ambientale / anti-corrosione / attrezzature di trattamentu d'acqua, equipaghji di filtri presse, equipaghji medicali, machini alimentari, barche, veiculi speciali, aerospaziali, veiculi ferroviari, equipaggiu d'automatizazione, equipamentu medicale, laboratoriu. equipaggiu, trasformatori speciali è altri prucessi.

Materiali trasfurmati: aluminiu (alluminiu, aluminium), plastiche di ingegneria (PP, PVC, CPVC) materiali isolanti (carton laminatu, pannelli di legnu laminatu), materiali cumposti (fibra di carbone, aramide), etc.

I machini MiCax sò carattarizati da alta efficienza, alta precisione, stabilità, durabilità è bordi tagliati lisci, senza bavature.Diverse larghezze di dimensioni ponu esse persunalizate.U puntu di partenza hè di risolve i bisogni di u cliente è di purtà una sperienza di taglio di qualità è di qualità.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022