Dedicated to quality, Sincere service

Router CNC MiCax per pannelli a nido d'ape - chì aiuta à alleggerà i veiculi

I pannelli Honeycomb (pannelli di favo di plastica / pannelli di favo compositu / pannelli di favo d'aluminiu) ghjucanu un rolu estremamente impurtante in l'onda di lightweighting di i veiculi.I pannelli Honeycomb sò assai usati in i veiculi ferroviari, yachts, aerei è veiculi di passageri per via di e seguenti caratteristiche

12

1. Alta forza di carica è rigidità

I pannelli Honeycomb anu una distribuzione di stress ideale per cisura, compressione è estensione.U favo stessu hè dunque ancu sottumessu à l'ultime stress.I pannelli di a superficia ponu esse fatti di materiali assai magre è sò dispunibuli in una larga gamma di materiali, cù una alta rigidità di u pesu è a più alta forza di e forze di pesu di ogni custruzzione esistenti.

2. Un insulamentu termale assai bonu

A struttura di pannelli di favo hè custituita da numerosi camere chjuche ermetiche, chì impediscenu a cunvezione è furnisce un insulamentu termale eccellente.I pannelli Honeycomb anu megliu proprietà d'insulazione termale cà l'altri materiali.Se l'internu hè più chinu cù un materiale ignifugu suave, l'insulazione hè ancu megliu.

3. A resistenza di fatigue più altu

A struttura di pannelli di favo hè una struttura di una sola pezza in quale i materiali sò uniti in modu cuntinuu.In u risultatu, ùn ci hè micca cuncentrazione di stress causata da viti o fusioni, è u materiale pò esse usatu finu à i so limiti per via di a so eccellente resistenza à a fatigue.

4. Good flatness superficia

I pannelli Honeycomb sò custruiti cù numerosi culonni esagonali per sustene a superficia.Questu hè per prevene più skewing, micca solu sguassate u skew, ma ancu per permette à i picculi pivots di u favo per sguassà e difetti di u pannellu, facendu a superficia assai piatta è estetica.

5. Cù larga applicabilità

I pannelli Honeycomb ponu esse usatu in una larga gamma di locu è cundizioni.

6. Ecunumia eccellente

L'usu di pannelli sandwich di favo offre una ecunumia superiore cù pesu ligeru, risparmiu di trasportu è risparmiu d'energia.

7. Pruprietà di trasfurmazioni superiore

I pannelli Honeycomb sò assai adattati per u processu di router CNC, è diverse forme, perforazione è slotting ponu esse facilmente realizati.U router CNC MiCax, chì hè utilizatu per processà i pannelli di nido d'ape, hà e caratteristiche di alta precisione, alta efficienza, rendimentu stabile è longu periodu di garanzia, è hè populari cù i clienti in l'industria di i veiculi.Diversi specificazioni, dimensioni è formati ponu esse persunalizati.

17

A squadra MiCax, cù più di 20 anni di sperienza in a lavorazione CNC di l'aluminiu, plastiche di ingegneria, materiali isolanti è pezzi compositi, hà combinatu tecnulugia avanzata da l'Europa è i Stati Uniti per creà u router CNC MiCax.Cumminendu tecnulugia avanzata da l'Europa è i Stati Uniti, u router CNC MiCax hè una macchina chì combina alta precisione, qualità, stabilità è durabilità cù un eccellente rapportu prezzu / prestazione.Soluzioni persunalizati sò dispunibili.

U prezzu hè determinatu da u valore, MiCax, una scelta megliu per i clienti in l'industria di machining CNC.

Settori d'applicazione: apparecchiature PCB, equipaghji semiconduttori, equipaghji fotovoltaici, prutezzione ambientale / anti-corrosione / attrezzature di trattamentu d'acqua, equipaghji di filtri presse, equipaghji medicali, machini alimentari, barche, veiculi speciali, aerospaziali, veiculi ferroviari, equipaggiu d'automatizazione, equipamentu medicale, laboratoriu. equipaggiu, trasformatori speciali è altri prucessi.

Materiali trasfurmati: aluminiu (alluminiu, aluminium), plastiche di ingegneria (PP, PVC, CPVC) materiali isolanti (carton laminatu, pannelli di legnu laminatu), materiali cumposti (fibra di carbone, aramide), etc.

I machini MiCax sò carattarizati da alta efficienza, alta precisione, stabilità, durabilità è bordi tagliati lisci, senza bavature.Diverse larghezze di dimensioni ponu esse persunalizate.U puntu di partenza hè di risolve i bisogni di u cliente è di purtà una sperienza di taglio di qualità è di qualità.


Tempu di post: Jul-11-2022